понедељак, 5. децембар 2016.

Velika Novogodišnja Nagradna Igra

Na samom početku posta moram da vam kažem da sam ponosna na sebe jer sam uspela da organizujem ovu nagradnu igru za svega dva dana i jer će biti dosta dobitnica. Hvala što ste tu i što pratite moj blog.
Da ne dužim dalje, sigurna sam da sve jedva čekate da vidite nagrade i da učestvujete. 

Nagrade i pravila:
Burra Personal Skin kozmetika je za vas pripremila sjajnu nagradu, moju omiljenu BB kremu i Burra Roll On. Pridružite se njihovoj stranici klikom na: ➞ Burra Personal Skin Expert.

Leana Prirodna Kozmetika vam poklanja sapun na daščici bankaira poreklom iz Indonezije. Lajkujte njihovu stranicu: ➞Leana - Prirodna Kozmetima.
Stranica Moja Divna Šminka Prodaja - Recenzije i Saveti vam poklanja prelepu Max Factor X paletu senki za oči i ruž. Posetite njen blog i zapratite je klikom na: ➞ Moja Divna Šminka Recenzije, Prodaja i Saveti
UNIQ Parfemi Srbija vam poklanjuju Farmasi ruž i brzosušeći lak. Njihovoj stranici se možete pridružiti klikom na: ➞UNIQ Parfemi Srbija.
Magični Svet Dekoracije vam poklanja ukrasni venčić dimenzija 20 cm. Lajkujte njihovu stranicu: ➞Magični Svet Dekoracije i dodajte ih za prijatelja Magični Svet Dekoracije
Stranica Nakit Od Žice će obradovati dve dame. Jedna će dobiti prsten a druga ogrlicu. Njihovu stranicu možete lajkovati klikom na: ➞ Nakit Od Žice


Dragana Oriflame je spremila za vas maskaru i olovku za usne. Posetite i lajkujte njenu stranicu: ➞ Dragana Oriflame
Farmasi Kozmetika Ana vam poklanja ovaj mirišlajavi set, gel za tuširanje i kremu za ruke. Lajkujte njenu stranicu: ➞ Farmasi Kozmetika Ana
Bunny Aisha vam poklanja prelepi Max Factor ruž za usne + poklon iznenađenja. Nju morate dodati za prijatelja: ➞ Bunny Aisha


Kompanija Dermix vam poklanja divan set kozmetike idealan za ovo doba godine, univerzalni sapun i čuveni Bodi Balm. Lajkujte njihovu stranicu: --> Dermix


I za sam kraj, moja malenkost će obradovati jednu dobitnicu poklonom iznenađenja. 
Nakit Bilja se pridružila nagrađivanju i jednu dobitnicu će obradovati prelepom ogrlicom. Dodajte Bilju za prijatelja i pogledajte njenu ponudu nakita:---> Nakit Bilja



Obavezno lajkujte stranice sponzora kao i stranicu Moj Šminkeraj jer će vas baš neko od njih nagraditi. Ukoliko budete izvučeni a ne budete član stranice ne možete dobiti nagradu. 

Na mojoj facebook stranici ispod ovog posta pozovite najmanje pet dugarica da se igraju i podelite ovaj post javno!

Dobitnice će biti izvučne po redosledu nagrada (npr. Prvu nagradu dobija osoba koju prvu random.org izvuče, drugu nagradu dobija osoba koju drugu random.org izvuče, itd.) 

Nagradna igra traje do 24-og decembra a proglašenje srećnih dobitnica biće 25-og decembra. Dostava nagrada je besplatna.

Nagrade su stvarno sjajne, svi smo se potrudili da vas obradujemo za praznike a meni ne preostaje ništa drugo nego da vam poželim sreću! :*


18 коментара:

  1. Divna stranica,sjajni darodavci,srecno nam i veselo svima

    ОдговориИзбриши
  2. Divno!!!! Prelepe nagrade, i neka je sa srecom svim ucesnicama :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nagradice su divne! :)Svi koraci ispunjeni. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jasmina Pavlovic6. 12. 2016. 05:24:00

    Uradjeno! Super su nagrade! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Sve odrađeno,čekamo izvlačenje sa nestrpljenjem!

    ОдговориИзбриши
  6. Stranica je super,sve je divno,kvalitetno,BURRA me ne kako najvise privlaci,mozda bas zato sto mi fali kremica,sli sve je odlicno.Svaka cast za brzo organizovanu nagradnoj igru,i srecni predstojeci praznici i Nova godina.

    ОдговориИзбриши