понедељак, 5. децембар 2016.

Praznici Nam Stižu - Pokloni Su Tu

Kao što naslov kaže, praznici nam stižu i pokloni su tu, pripremila sam za vas veliko novogodišnje nagrađivanje. Na taj način želim da vam se zahvalim što ste me ove godine pratile, podržavale, bile uz mene i na taj način mi dale vetar u leđa da nastavim i dalje da pišem. Još jednom, hvala vam što pratite moj blog i stranicu ,,Moj Šminkeraj". 

Dvoumila sam se da li da napravim nagrađivanje sada ili za prvi rođendan bloga a kako i sama volim praznike i radujem se njima kao malo dete odlučila sam da vam sada ulepšam kraj godine i početak nove. Kako ja volim da vas iznenadim, očekujte iznenađenja i za prvi rođendan bloga. :)

Želim da se zahvalim i sponzorima nagradne igre koji su bez ikakvog pitanja pristali da obraduju neke od vas i pošalju vam skromne ali lepe poklončiće. 

Nagradna igra počinje 06-og decembra i traje do 24-og decembra da bi proglašenje dobitnica bilo 25-og decembra, kako bi poklone dobile do 31-og. Vaše je samo da igrate a pokloni i dostava su naša briga. :)

Šta možete da osvojite? 

Biće dodeljeno čak 11. nagrada!
Pokloni su uglavnom šminka i nakit, verujem da to treba svakoj ženi i da je to najviše i obraduje. Njih ćete moći da vidite u sutrašnjem postu a ja ću vas pozvati da lajkujete stranice sponzora koji će vas nagraditi:
1. Burra Personal Skin Expert,
2. Leana - Prirodna Kozmetika,
3. Nakit od žice,
4. Farmasi Kozmetika Ana,
5. Dragana Oriflame,
6. Bunny Aisha (Dodajte je za prijatelja),
7. Magični Svet Dekoracije i Magični Svet Dekoracije Profil (dodati zavprijatelja)
8. Moja Divna Šminka, Prodaja Recenzije i Saveti,
9. UNIQ Prfemi Srbija,
10. Farmasi Kozmetika.

Sponzori su spremili zaista divne nagrade za vas, znam da je dosadno lajkovati sve stranice, ali nagrade su jako lepe i vredne i to će vam oduzeti najviše 10 minuta. 

Čitamo se sutra, ja sam jako uzbuđena i nestrpljiva. A, vi?


15 коментара:

  1. Ovo ce biti sjajnooo! Obozaavaam praznike i pokloncice za njih <3 Puno sponzora i puno divnih nagradica :) Jedva cekam da ucestvujem :D

    ОдговориИзбриши
  2. jedva cekam a ti si divna iako ne stignem svaki dan da sednem da citam ali kad stignem procitam sve :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Divno!!! Jedva cekam da vidim koji su pokloncici!!! A ono sto jos vise cekam je dan kada ces proglasiti pobednice, i kada ces obradovati nekoliko dama!!! Znam da i ti to cekas, jer upravo zbog toga si i napravila ovaj novogodisnji giveaway, cini mi se :) Svaka cast lepotice!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nas dve se baš radujemo kada poklanjamo, više nego kada primimo poklone. :):*

      Избриши
  4. Sve pohvale Seko, svaka cast nemam sta drugo da dodam.

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajno, vredi igrati se...ko zna, mozda mi Deda Mraz i donese nesto. :*

    ОдговориИзбриши