петак, 30. децембар 2016.

Nega Kose Tokom Jeseni-Zime

Nega kose je jako bitna, pogotovo za vreme jeseni i zime kada je kosa izložena hladnim vremenskim uslovima. Kako mi je kosa oštećena jer je bila izložena hemijskim tretmanima želela sam da probam da je oporavim sa Subrina Phi Elixir kapima. Pre nego što vam prenesem svoje utiske rekla bih da imam masno teme glave, tanku kosu koja se dosta mrsi i oštećene krajeve kose sklone cvetanju uprkos redovnom šišanju.

Pranje kose je za mene bilo pravo mučenje, jer nakon pranja nisam mogla lako da raščešljam kosu. Tako bih je samo još više oštetila, trebalo mi je najmanje 10 minuta da je lepo očešljam kako bih je osušila, sve dok nisam probala Subrina Proffesional PHI Keratin Perfect Foam penu i oduševila se njenim dejstvom. Više o ovom proizvodu možete saznati u postu: ---Subrina Professional PHI Keratin Perfect Foam.
Na Madam Fairy Online Sajtu ( Najsavremeniji online shop za savremene žene), poručila sam Subrina Proffesional Eliksir Za Oštećenu Kosu u nadi da će se moji oštećeni i procvetali krajevi bar malo oporaviti.
Repair elixir za oštećene i rascvetale krajeve sadrži vitamin E i silikone koji izglađuju kutikulu, ostavljajući kosu svilenkastom i sjajnom nakon upotrebe. Savršen je za suvu i neposlušnu kosu, koja se lako lomi, ili za kosu koja je bila pod uticajem preteranih hemijskih tretmana, kao što su trajna i farbanje.

Kako deluje?
Eliksir formira tanak zaštitni sloj na kosi i vraća vlagu izgubljenu zbog izlaganja suncu ili toplote proizvedene iz uređaja za oblikovanje kose. To je rešenje za negu kose koji čini kosu sjajnom i zaustavlja je da se mrsi. Takođe se koristi kao zaštita od preterano izlaganje suncu i proizvoda za stilizovanje kose. Sa nekoliko kapi kosa izgleda svilenkasta i lagana, kao da je transformisana.

U svom sastavu sadrži:
Vitamin E.
Rast Kose: Vitamin E je veliki stimulans za rast kapilara i poboljšava cirkulaciju krvi. Rezultat je jak i zdrav rast kose.
Prerano Seđenje: Siva kosa se smatra kao simptom degeneracije tela. Vitamin E sadrži efikasne i moćne 
antioksidanse koji usporavaju naš proces starenja.

Bujna kosa: Vitamin E vlaži kosu što je čini blistavom, sjajnijom i jačom nego ranije. 
Rascvetali krajevi: Vitamin E je savršen alat za vraćanje zdravlja kose. Proizvodi koji sadrže vitamin E popravljaju rascvetale krajeve i oštećenu kosu koji su obično posledica čestih feniranja, peglanja, uvijanja i farbanja. <--- Izvor.

Način upotrebe:
Nanesite eliksir na suvu kosu, samo na vrhove. Neće da oteža kosu. Kosa ostaje sjajna i negovana.
Cena ovog proizvoda je 980, 00 RSD i dobijate 70 ml proizvoda. 


Zaključak:
Eleksir sam koristila svakodnevno kako bih svoje krajeve što pre oporavila. Svi znate da mnogo brinem o kosi i da osim fena druge spravice ne koristim kako je ne bih oštetila. Tekstura proizvoda je masna, pa se lako nanosi i umasira u kosu. Meni je potrebno svega tri kapi za nanošenje na krajeve jer je za krajeve kose proizvod i namenjen. Nakon nanošenja, krajevi kose budu jako svilenkasti i nežni, kosa izgleda kao da sam izašla iz frizerskog salona pa tako lepo i miriše i izgleda. Nakon nekog vremena krajevi se osuše, izgledaju dosta zdravije i nisu suvi kao što su bili pre tretmana. Redovnim korišćenjem Elixira kosa se vraća u život, bude baš onakva kakvu dugo želim, zdrava i lepa. Naravno, da bi ovaj proizvod pokazao svoje pravo dejstvo moramo kosi posvetiti dosta pažnje i potrebne nege. Redovnim šišanjem, izbegavanjem hemijskih tretmana kod kuće, korišćenjem Elixira, kosa postaje zdrava i lepa baš kakvu sve mi želimo. Cena ovog proizvoda je 980,00 RSD bez popusta i dobijate pakovanje od 70 ml proizvoda.

Eksklvoznik Subrina Proffesional kozmetike i opreme za frizerske salone je DAMB D.O.O. a proizvode možete kupiti na Madam Fairy sajtu na kom' su trenutno i veliki praznični popusti a uz kupovinu dobijate i poklon testere.

Prilikom kupovine dobila sam testere Marrakesh silikonskih kapi o kojima sam već pisala da su pravo osveženje za kosu, Subrina Phi Special Masku za kosu pomoću koje kosa izgleda blistavo i zdravo kao i Subrina PHI Hydro šampon koji je pokupio sve moje simpatije i potpuno odgovarao i mojoj kosi i temenu glave. Imala sam takav volumen kao nikada pre, jedan od retkih šampona koji mi nije izazvao perut a tako dobro delovao na moju kosu. Prvi put sam se susrela i sa Marrakesh kaHm The Solution for the perfect blow-dry proizvodom koji se nanosi na kosu nakon ispiranja kose, deluje tako što ispravlja i neguje raščupanu kosu koja je sklona "letenju na sve strane", posle ovog tretmana peglu slobodno možete da odložite u regal. Daje kosi izuzetan sjaj i lako feniranje ili oblikovanje.

Morala sam da vam kažem i svoje utiske o testirama jer su pravo otkriće za mene. Detaljne cene proizvoda možete pogledati na Madam Fairy sajtu, kao i detaljno informisati se o ovim proizvodima i poručiti iste.

Нема коментара:

Постави коментар