четвртак, 15. децембар 2016.

Christmas Wish List With Shein Site


Za danas sam vam spremila moju Božićnu listu želja sa SheIn sajta. Moram vam priznati da mi se mnogo toga dopada pogotovo kada su tašne, nakit i pantalone u pitanju. Zaista ima dosta toga lepog i povoljnog. Dostava sa SheIn sajta je besplatna a sajt možete posetiti klikom na link: ---> Shein.

Nova godina se bliži, Božić je tu. Ako se spremate za doček ili idete na Božićnu žurku, ova haljina je moja preporuka. Gledala sam je kod nas, dosta je skuplja u odnosu na cenu na sajtu. Kod nas je oko 4500 RSD a tamo više nego duplo povoljnija. Za cenu, veličine i više slika klik na: ---Dress

Uz haljinu sa prethodne slike savršeno bi išla ova mala, zlatno - šljokičasta torbica. Meni je tako divna i slatka i vraća me u 90-te a nije ni skupa. Za detalje o njoj klik na: ---> Gold Bags.

Ukoliko se ipak odlučite da praznike provedete u kućnoj atmosferi moj favprit je ova siva, topla majica sa detaljima na ramenima. Svakako se isplati poručiti je, a mislim da ću nju najverovatnije i da kupim. Detalje o bojama i ceni pogledajte klikom na: ---> T - Shirt.
Uz ovu divnu majicu sa prethodne slike savršeno bi se uklopile ove klasične farmerice. Pravi je raj za oči negde videti farmerice koje su čitave i nisu iscepane a uz to i povoljne. Za veličinu i cenu klik na: ---> Blue Pocket Stretchy Skinny Jeans.

Još jedna klasična, crna torbica koju svi treba da imamo. Oprostite ako sam dosadna sa torbama, ali jednostavno volim ih. :-) Detalje možete videti klikom na: ---> Black Pushlock Closure Plastic Handbag With Chain.
I za sam kraj jedan predivni set nakita, ogrlica i minđuše. Prelep set koji možemo kupiti za poklon dragoj osobi ili sebi a kod nas ne bi mogli ni minđuše da kupimo za taj novac. Više o njemu saznaćete klikom na: ---> Blue New Coming Rhinestone Statement Jewelry Set
Nadam se da vam se dopada moj izbor ili bar nešto sa liste želja. Šta se vama najviše sviđa, šta je na vas ostavilo poseban utisak?!



Нема коментара:

Постави коментар