четвртак, 10. новембар 2016.

Q.A. - Odgovori Na Vaša Pitanja

Podzdrav, drage lepotice. Pre svega da vam se zahvalim šte ste postavile ovoliko pitanja i što želite da znate više o meni. Vi koje čitate, a niste me pitale ništa, hvala i vama jer ste otvorile ovaj post u želji da me upoznate bolje. Ima desetak zanimljivih pitanja i potrudiću se da na njih odgovorim što iskrenije. Pa, da počnemo... :)


1. Zašto nisi napravila blog ranije, šta si čekala do sad?
Pitala @Ivana.

- Ideja o blogu se rodila  još dve godine pre samog nastanka bloga. I tada sam razmišljala da li da napravim svoj blog i nisam, jer sam mislila da sam previše mlada za to i jer nisam imala dovoljno iskustva. Sada, dve godine kasnije dosta sam zrelija, znam mnogo više o kozmetici nego ranije i ovo je pravo vreme za blog.

2. Zašto si počela da pišeš blog?
Pitala @Silvi.

- Blog sam počela da pišem jer imam previše slobodnog vremena., koje sam htela popuniti nečim zanimljivim. Mnogo volim kozmetiku, to znaju svi koji su u mom okruženju i to je pravi razlog zašto sam počela da pišem. A, kako sam dosta čitala druge blogove, reših i ja da imam svoj, mali šminkeraj. 

3. Da li si zadovoljna napredovanjem?
Pitala @Silvi.

- Više sam nego zadovoljna, prezadovoljna sam. Mnogo sam srećna što sam saradjivala sa velikim, kozmetičkim firmama kao i drugim saradnicama bloga. Mnogo me raduje što čitaoci bloga čitaju postove i danima kada ne pišem, zbog njih sam tu tu gde jesem.

4. Da li želiš da upoznaš neku osobu koja te podržava i prati tvoj blog?
Pitala @Silvi.

- Da, jako bih volela da upoznam Silvi sa bloga SSForeverMakeup1 kao i jednu divnu Ivanu. :)

5. Šta su ti prioriteti na blogu u narednom periodu?
Pitala @Marija.

- Zanimljivo pitanje, imam mnogo prioriteta za sada. Oni najvažniji su da me što više ljudi upozna i prati moj blog, da budem što bolja i pružim čitaocima što više korisnih i zanimljivih informacija i tekstova. 

6. Čime se baviš još osim bloga i šta još zanimljivo radiš u slobodno vreme?
Pitala @Marija.

- Od malih nogu me privlači pravljenje poslastica. Jako rano sam počela to da radim pa sada mogu da kažem da pravim preukusne torte i kolače koje ponekad i drugi naruče za svoj poseban događaj. Osim toga, u slobodno vreme volim da se opustim uz dobru muziku, da čitam knjige a najviše da slobodno vreme provedem sa svojim dečkom. <3

7. Koju zemlju, (grad, državu) , bi volela da posetiš?
Pitala @Marija.

- Volela bih da odem na jedno malo putovanje u Makedoniju ili Mađarsku. U Mađarskoj sam bila i ta zemlja mi je predivna pa bih volela ponovo da odem tamo. Budimpešta je jako lep grad. Takođe bih u skorije vreme volela da odem na Divčibare, tamo sam često putovala ali zadnjih godinu dana sam bila sprečena. Pa ukoliko volite prirodu, idealno mesto za odmor.

8. Omiljena knjiga, pisac?
Pitala @Marija.

- Omiljeni pisci su mi Meša Selimović i Gijam Muso, a knjige ,,Tvrđava" i ,,Zato Što Te Volim", ,,Dok nisam srela tebe".

9. Koje su po tebi male-velike stvari koje teba uraditi u životu?
Pitala @Marija.

- U životu treba mnogo sanjati, jer samo tako možemo ostvariti svoje snove. Ono najvažnije što bismo trebali uraditi u životu je naći svoju srodnu dušu i imati svoju porodicu. Uvek raditi na sebi i truditi se da budemo što bolji u svemu Učiti uvek nešto, znanja nikada nije mnogo.

10.Bez koje tri stvari ne bi mogla da izađeš iz kuće?
Pitala @Marija. 

- Bez karmina, telefona i novčanika. :D Ima ih još  ali ovo su prioriteti. :D

11. Koje knjige voliš da čitaš?
Pitala @Sanja.

- Volim knjige koje govore o ljubavi, putovanjima i fantaziji. Na primer: ,, Zato što te volim, Tvrđava, Noć u Damasku, Ostrvo".

Nadam se da vam se dopada post kao i moji odgovori. Ukoliko i vi želite nešto da me pitate, to možete učiniti na mojoj facebook stranjci: ---> Moj Šminkeraj.







1 коментар: