среда, 2. новембар 2016.

Maybelline Vivid Matte Liquid 35 Rabel Red

Pozdrav, lepotice! U današnjem postu vam pričam o svom, trenutno omiljenom, tečnom ružu za usne. Kao što u naslovu posta vidite, reč je o Maybelline Vivid Matte tečnom ružu za usne u nijansi 35. 
Ambalaža ruža je klasična kao kod drugih tečnih ruževa i providna, što se meni dopada jer tako na prvi pogled vidim boju. ruža koja se nalazi u pakovanju. Dobijamo čak 8 ml proizvoda koji se u mom slučaju brzo troši. :) Četkica ruža je meka i sunđerasta što vam omogućava precizno nanošenje.
Proizvođač kaže:
Tečni ruž za usne glatko se nanosi i pruža mat završni efekt. Obogaćen je pigmentima za postizanje snažnog učinka boje. Kremasta tečna baza za mekan i gladak osećaj.
Obavijte usne tečnm ruževima Vivid Matte. Odvažne, jarke boje koje se jednostavno nanose na usne i pružaju mat završni sloj. Prijatna i kremasta formula čini usne mekanim nakon nanošenja. Rezultat su usne sa bogatom i intenzivnom bojom. Tečni ruž dostupan je u 8 jarkih mat boja.

Prvi put kada sam ugledala ruž, znala sam da će mi biti među omiljenima. Volim crvene ruževe ali malo koja crvena boja mi lepo stoji, u zavisnosti od nijanse. Ova crvena u sebi ima malo narandzaste pa ruž izgleda mnogo lepše. Vrlo lako se nanosi, ali zbog sunđeraste četkice bih vam preporučila da pre nanošenja ruža prvo stavite olovku za usne u istoj ili sličnoj nijansi, kako biste dobili lepši izgled usana i kako se ruž ne bi razlio na lice. Vrlo je postojan, dugo će biti na usnama bez micanja, nekih 7 h sigurno. Ali posle jela, ga morate popraviti.  Sama boja ruža je jako lepa, bogata i raskošna pa usnama daje efekat punih usana. 
Mada piše da su ruževi mat, ja bih ipak rekla da nisu baš mat jer ruž na usnama mi izgleda nekako sočno, kao da sam ga tek nanela a ne pre više sati. Meni to uopšte ne smeta, jer više volim ovakav tip ruževa. Nije mi isušio usne, nije suv što mu je još jedan plus. Vrlo je kremast i intezivan.  Ima veoma lep, intezivan i prijatan miris koji se na usnama zadržava neko vreme. Obožavam ruževe koji lepo mirišu. :) Ono što volim kod ovog ruža jeste to što mi usne nakon nanošenja budu jako meke i nežne.
Cena jeste malo visoka, ali vredi svakog dinara.
Cena ruža je 799, 00 RSD ili 7 e, možete ga kupiti u svim Liliy i DM- radnjama.
Ocena 1/10 - 10.

1 коментар:

  1. Ruž odlično izgleda, ali mi je žao što moram da ga popravljam nakon jela. Pozdrav! :)

    http://makeupreporter.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши