недеља, 27. новембар 2016.

Farmasi Elegant Ruž 09

Kako me mnogo vas pitalo za ovaj ruž i želelo bolje da ga vidi, iz tog razloga vam pišem recenziju divnog Farmasi Elegant karmina za usne u nijansi 09. Ukoliko volite nežne, nude nijanse i ruževe koji su kremasti i nisu mat, ovaj post je za vas.
Ovaj elegantan ruž nudi usnama kombinaciju nege i dugotrajne hidratacije. Čini usne punijim, mekim i hidratizovanim stvarajući bogatu teksturu na usnama uz i do 8 sati dugotrajne boje s' prekrasnim sjajem.

Ruž mi se jako dopao jer je nude i po samoj boji ruža podseća me na nyx tečne ruževe. Ruž je jako kremast, nakon nanošenja ruža usne izgledaju sočno, hidrirano i izgledaju tako kao da imate neutralni sjaj na usnama. Ne zateže usne, ne drobi se i ne isušuje usne. Vrlo je postojan, stoji na usnama i oko 7-8 sati ali nakon jela ga morate malo popraviti. Daje lep volumen usnama i možete ga koristiti i bez olovke mada je meni lepši kada se koristi uz malo tamniju olovku. Zaista je elegantan i dopada mi se jer mogu da ga koristim i za dnevni i za večernji makeup look. Ne znam zbog čega devojke izbegavaju da kupuju katalošku kozmetiku, smatram da nije ni malo lošija od drogerijske kozmetike, pogotovo kada su u pitanju ruževi za usne. Svakako bih ponovo kupila ovaj ruž jer je jako lep i baš često ga koristim.
Ono što mi se nije dopalo to je ambalaža ruža i što se svaki Farmasi ruž koji imam izguli pozadi jer ambalaža ruža kao da nije pravljena po meri. Kvalitet ruževa je na zavidnom nivou ali ta ambalaža pravi problem. Možete videti na slici kako to izgleda:


Cena ruža je 390, 00 RSD ili 3,2 e i možete ga kupiti putem kataloške prodaje.
Ukoliko nemate kod koga da ga kupite, možete ga kupiti kod Ivane, klikom na: ➞ Farmasi Kozmetika.



2 коментара:

  1. iako sam ljubitelj tamnijih nijansi, ova nijansa mi se svida. nisam koristila nikad farmasi proizvode, nadam se da hocu u buducnosti

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepa nijansa, ruzevi su im stvarno fantasticni.

    takojato.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши