понедељак, 7. новембар 2016.

DressLily - Review

Pozdrav svima, u današnjem postu vam predstavljam stvari koje sam poručila i koje su mi stigle sa DressLily kineskog sajta.
Ukoliko niste čitale Post o Halloweenu, na ovom sajtu možete kupiti žensku i mušku garderobu, obuću, nakit, aksesoare, pribor za šminkanje, šminku, stvarčice za uređenje doma kao i nakit. Dostava sa DressLily sajta je besplatna za sve zemlje. Kako Wish Liste nije bilo prvo ću vam pokazati šta sam poručila:
Ova jaknica mi se svidela čim sam je ugledala, može se kupiti u ovoj žuto-braonkastoj boji kao i crnoj boji. Poručila sam veličinu M, jer sve stvari koje nosim su te veličine. Za više informacija možete kliknuti na link: ---> Jaknica.
Ovaj sat je veoma lep i njega sam poručila kako bih ga poklonila dečku. Složićete se da je prelep?! Ima veoma širok spektar boja koje možete same izabrati, a više o njemu saznaćete klikom na link: ---> Muški sat.

I, treća stvar koju sam poručila jeste ova paleta šminke za lice. Kupila sam je jer sam htela da vidim kakva im je kozmetika, isključivo i samo zbog senki za oči. Žao mi je što je trenutno nema na sajtu, nadam se da će je uskoro biti.
Paket je stigao nakon 20. dana od dana poručivanja, sve je bilo jako dobro upakovano i imali smo i kod pomoću kog smo mogli da proveravamo stanje paketa, odnosno gde se on trenutno nalazi. Ono što me veoma iznenadilo dolaskom paketa to je carina, odnosno novac koji sam trebala da platim jer je paket ocarinjen,  1, 200 RSD ili 10 e. Sada da vidimo kako stvari izgledaju kada su stigle, pa da nastavimo sa utiscima.
Paleta senki je jako lepa, senke su vrlo pigmentisane i sve su šljokičaste. Ruževe vam ne bih preporučila, dok su rumenila zadovoljavajuća. Dobijate i četkicu čije dlačice su odmah počele da ispadaju. Kao što rekoh, izabrala sam je zbog senki.

Sat je stigao i indetičan je satu sa sajta, veoma je lep i lepo izgleda na ruci. Moj savet vam je, ukoliko budete kupovali satove na DressLily sajtu posebno obratite pažnju na njegove dimenzije, ovaj je malo veći.

Jaknica je predivna, može da se nosi na dva načina i ide uz telo. Taman mi je, veličine su srazmerne našim veličinama. Njoj sam se najviše radovala i oduševila me je iskreno. Može da se nosi u jesen, proleće, pa i kada su hladni dani, topla je. A, sada da vidite detalje.

Na slici koja je obeležena brojem jedan vidite rajfrešlus koji je tu kako bi jaknica bila lepša. Na slici broj dva vidite materijal koji ide celom dužinom rukava, do našeg tela,materijal je mekan, sličan platnu kako bismo se komotnije kretali i komotnije pomerali ruke. Zaista su mislili na sve kada su je kreirali.
Na slici broj jedan vidite kaiščiće koji se nalaze na naramenicama, dok na slici broj dva vidite jedan deo kragne koji je ukrašen sa dve nitne, koji nije sastavljan sa jaknicom, već kao pada i jaknica tako izgleda dosta lepše.

Na desnom delu jakne, (slika broj 1) u gornjem delu jakne nalazi se lažni džem a u donjem delu jedan mali džepić u koji možete staviti maramice, sjaj za usne ili ruž. Nešto što nije mnogo veliko. Na levom delu jakne, (slika broj 2) u gornjem delu jakne takođe jedan lažni džepić dok u donji džep možete staviti nešto ili zagrejati ruku. :)
Veoma sam zadovoljna saradnjom sa ovim sajtom, stvari su jako kvalitne i lepe. Ljudi su ljubazni i gledaju uvek da vam izađu u susret. Sad, ono što mi se nije dopalo to je ta carina o kojoj nije bilo reči. Nadam se da vam se dopao post kao i moj izbor stvari koje sam poručila. Ostavljam vas da još malo gledate slike, pišite mi, šta vam se najviše dopalo?
Da pogledate njihovu ponudu možete na sledećem linku: DressLily.





5 коментара:

  1. Ne preporucujem ti da kupujes sminku od Kineza jer nikad ne znas sta dobijes, nije dermatoloski testirano i nikad ne znas da li moze da ti izazove neke iritacije ili bilo koje druge reakcije.

    ОдговориИзбриши
  2. odlicne stvarcice, jakna je jako lijepa.. prvi put sam na tvom blogu, moram ti priznat da si preljepa

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala lepo, Megi. Nadam se da ti se dopada i sadržaj mog bloga.
      Veliki Pozdrav!

      Избриши
  3. Jakna je vrh, videla samnje na fotkama pre poata
    Nisam imala pojma da je sa sajta, odlicno izgleda!!!Boja fantasticma!!! Super odabir!!!!

    ОдговориИзбриши