петак, 7. октобар 2016.

Saradnja Sa Zaful Sajtom

Pozdrav, drage moje. 
Pre nekolko dana mi je stigla porudžbina od sajta Zaful koju ste mogle videti u ovom postu. Na ovom sajtu možete poručiti žensku odeću, obuću, aksesoare i nakit. Šta god da izaberete, nećete pogrešiti jer sve izgleda prelepo, samo se ukusi razlikuju. Porudžbina je stgla 15 dana od poručivanja, sve je bilo jako dobro upakovano. Narukvica i prsten su bili posebno upakovani kako se nešto ne bi slomilo što je za svaku pohvalu. Nisam platila ništa, čak ni carinu koju sam očekivala da ću trebati da platim. 

Paket je stigao pre nekoliko dana a ja sam sve čekala lepše vreme kako bih vam na meni pokazala kako izgleda haljina koju sam poručila, ali obzirom da je jako hladno i da sam prehlađena nisam u mogućnosti tako da vam je prikažem i ja vam se izvinjavam zbog toga. Kada se vreme bude prolepšalo uradiću update posta pa ću vam pokazati. Kako sam počela da pričam o haljini, nju ću prvu i da vam predstavim.
Haljina koju sam poručila na njihovom sajtu izgleda ovako:
A kod mene izgleda ovako:
Kao što vidite, nema nikakve razlike. Veličina je M i standardna je našim veličinama, tu nema nikakve razlike. Mateijal je jako kvalitetan i prijatan a kroj haljine je isti kao sa slike. Haljina je čak i lepša uživo, ima neki sjaj koji je veomoma lep. Kod nas je dosta skuplja, čak i duplo, ja sam je odavno gledala i htela da kupim. Nije kratka kao što se čini, malo iznad kolena je, taman po mom ukusu. haljina je jako elegantna i otmena pa je možete nositi u svim svečanim prilikama. Ako vam se dopada kako izgleda, možete je pogledati ovde: -->> Zaful Mini Dress.

Kada sam poručivala prsten bila sam u nedoumici jer je veličina prstena univerzalna pa sam se plašila da mi ne bude mali a ni veliki. Ipak sam ga poručila jer je predivan i baš takav sam dugo tražila. Na sajtu izgleda ovako:
Meni je stigao i izleda ovako:
Možete videti da je lepši nego na njihovoj slici, mnogo se cakli i šljašti kako bih ja rekla, i niko mi ne veruje da nije zlato u pitanju. :) Veličina mi odgovara, ja bih rekla da je možda 17, 17,5 veličine i malo je reći da sam oduševljena njim. Možete ga kombinovati sa svakodnevnim kombinacijama odevanja a možete ga nositi i za one posebne prilike. Ukoliko vam se sviđa, možete ga pogledati ovde: -->> Rhinestoned Ball Ring

Poručila sam i jednu narukvicu boje srebra, nisam se dvomila ni malo, čim sam je videla znala sam da je to ta koju želim. 
Na sajtu izgleda ovako:
Dok kod mene izgleda ovako:

Predivna, zar ne? Jako je lepa, zakačiva se poput sata na tik-tak. Sjajno se slaže uz prsten jer ima cirkončiće kao i prsten i divno ide uz haljinu. Ono što se meni dopada jeste što je sve pravljeno jako kvalitetno i dobro pa svi koji su videli ove predmete uživo pomisle da sam ih platila mnogo, mnogo skuplje nego što zaista koštaju na sajtu. Narukvicu možete pogledati ovde: -->> Dazzling Rhinestoned Bracelet


Jako sam zadovoljna saradnjom sa sajtom Zaful, sve je ispoštovano fer i korektno, predmeti koje sam poručila izgledaju više nego prelepo, bar meni, ukusi se razlikuju. Nadam se da ću ponovo sarađivati sa njima, a vas ostavljam da još malo uživate u slikama. 
Šta vam se najviše dopalo?



1 коментар: