среда, 26. октобар 2016.

Marrakesh & Subrina testeri -Grupna Recenzija

Drage moje, na samom početku posta moram da vam kažem da sam zaista uživala u testiranju ovih proizvoda. Radi se o Subrina Proffesional i Marrakesh kozmetici za kosu čiji uvoznik je Damb .d. o.o.
Svi testeri su na izgled jako slični a opet tako različiti, pa da počnemo od Marakesh testera a završimo sa Subrinom.
Tester koji mi se najviše dopao i koji potpuno odgovara mojoj, oštećenoj kosi jeste Marrakesh Oil Hair Styling Elixir ulje za kosu. 
Svi Marrakesh proizvodi imaju jedinstvetvenu kombinaciju aroganovog ulja i ulja semena kanaplje i to je ono sto ih izdvaja od konkurencije.  To su dva najbolja sastojka koja stizu iz Maroka koji kosu neguju i hrane na prirodan nacin i daju im brilijatan sjaj. Ulje mi se jako dopalo, bas je prijalo mojoj kosi. Uz ovo ulje kosu sam znatno lakse rascesljavala i susila i kosa mi je bila jako lepa, meka, predivno je mirisala i tokom narednog dana. Nanosila sam ga na vlaznu, peskirom prosusenu kosu i samo na krajeve. Uz ovo carobno ulje kosa mi je bila mirna, nije letela na sve strane i izgledala je zdravije i gusce.  Jako se dopalo i mom bratu pa je pozajmio jedan tester od mene. :)  Sto se tice marrakesh testera, ono je moj favorit.
Ne sadrzi paraben,  propilen glikol, boje ni alkohol. 

Jos jedan Marrakesh proizvod je pokupio moje simpatije a to je ulje za lice i telo odnosno 100% PURE ARGAN OIL, FOR FACE & FOR BODY. Izuzetno je masno, lako se nanosi na telo i pruza jaku dozu hidratacije. Ima veoma blag miris koza bude nezna i izrazito meka na dodir. Moze se koristiti i za masazu i za dodatnu negu koze. Odlican proizvod za one koji zele da uzivaju i da se maksimalno opuste.
Sto se tice Subrina testera pored pene o kojoj sam vam vec pisala, ukoliko niste procitali post to mozete uciniti na sledecem linku: ---> 
KERATIN PERFECT FOOAM
 Jako mi se dopao balzam za obojenu kosu ili COOLOUR CONDITIONER. 
Balzam sa ekstratima badema i keratinom neguje kosu i vraca joj elasticnost, glatkocu i sjaj.  Kako sam se ponovo ofarbala ovaj balzam mi je znatno pomogao u nezi kose, dobila sam divan volumen, prelep miris kose i sjaj koji traje cela tri dana. Balzam ima ulogu da stiti obojenu kosu kako bi boja bila lepa i intezivna duze vremena. Inace PHI - Perfect Hair Id linija kozmetike vam pruza savrsenu negu za sve tipove kose. Proizvodi su testirani od strane frizera i omogucavaju da kosa bude zdrava, negovana, sjajna i glatka. Ne sadrze paraben ni aktivator formaldehida. 

Probala sam i Special superme masku za kosu koja mi je takodje odgovarala, maska je namenjena za izuzetno suvu i hemijski tretiranu i ostecenu  kosu kakva je i moja. Maska ima isto lep miris kao i svi proizvodi iz PHI kolekcije, pruza kosi hidrataciju, volumen i imam utisak da je kosa nakon tretiranja ovom maskom znatno vise prava nego inace.

Nijedan proizvod mi nije izazvao perut, niti neke druge nezeljene reakcije sto se meni jako dopalo jer mi je teme glave izrazito masno. Ukoliko tragate za kvalitetnim preparatima za vasu kosu, imate moje preporuke za Marakesh i Subrina proizvode, cena jeste malo veca ali je kvalitet zagarantovan.

Sve Marrakesh i Subrina proizvode mozete kupiti u njihovoj online prodavnici: ---> OVDE i u sledecim frizerskim salonima:
1.  Salon Info,
2. Damb,
3. Subrina Proffesional.

Da li ste probale neki od ovih proizvoda? Koji vam je omiljeni?

Нема коментара:

Постави коментар