уторак, 27. септембар 2016.

SUBRINA PHI Keratin Perfect Foam

Drage moje, kao što ste mogle videti na mojoj facebook stranici od kompanije DAMB koja je uvoznik Subrina Professional i Marrakesh kozmetike kao i mnogih drugih brendova, dobila sam testere njihovih proizvoda i jedan ful size proizvod a to je Subrina phi Keratinska pena za kosu. Pa pre nego što što vam prenesem svoje utiske o ovom proizvodu rekla bih par reči o njima.
DAMB d.o.o., je porodična kompanija osnovana 1993. godine. Bavi se distribucijom kozmetike za negu kose, alata i opreme za frizerske salone. DAMB je ekskluzivni uvoznik brendova Subrina Professional, Marrakesh, Termix, Velera, Vet Brush. Raspolaže sopstvenim voznim parkom i komercijalnom službom koja uspešno pokriva celu teritoriju Srbije. Značajan rast i razvoj ostvaren je vrlo korektnim uslovima poslovanja, povoljnim cenama, odličnim kvalitetom proizvoda, dobrom organizacijom, stalnim usavršavanjem i zajedničkim naporima zaposlenih.

O proizvodu:
Pena sa visokim sadržajem keratina za dodatnu intenzivnu negu oštećene, suve i iscrpljene kose. Učvršćuje razdvojene keratinske veze u kosi i jača njihovu strukturu. Posle upotrebe kosa je puna, glatka i neopterećena. Nanesite na opranu peškirom osušenu kosu. Ne ispirati. Ne učvršuje kosu. <-- izvor.
Penu sam počela da koristim čim sam je dobila, u nadi da će mi kosa biti lepša i zdravija. Pena se koristi tako što se na opranu, vlažnu kosu utrlja ovaj proizvod i ne ispira se. Oni koji čitaju moj blog od samog početka znaju koliko mi je nega kose bitna i koliko mi je kosa komplikovana. Masno teme, suvi krajevi kose koja se konstantno mrsi i lomi su ogroman problem. Nakon prvog tretiranja kose ovom penom, ja sam se blago rečeno oduševila. Kosu sam mnogo lakše raščešljala pre sušenja, dosta brže sam je osušila i kosa je imala predivan miris. Ceo dan nakon pranja kose taj čarobni miris je bio tu a ja sam svima po kući dosađivala sa rečenicom: ,, Oseti kako lepo miriše, vidi kako je meka''. Zahvaljujući ovom proizvodu kosa ima odličan volumen, prelep miris i ono što je meni najbitnije ne masti se. I nakon pet dana od pranja kosa se ne masti. Ono što sam primetila nakon tri nedelje korišćenja je da se kosa koja je bila u lošem stanju polako oporavlja i brže raste. Obožavam ovaj proizvod jer je zaista poseban i mojoj kosi je vratio sjaj pa je sada mnogo zdravija, meka i nežna.
Ovaj proizvod mi se mnogo dopao jer prija mojoj kosi i svakako bih ga preporučila i vama jer je jako kvalitetan. Njegova trenutna cena je 1, 145 RSD ili 9-e i dobijate 150. ml proizvoda koji se sporo troši. 

Subrina Special keratinsku penu kao i sve njihove proizvode možete kupiti online na njihovom sajtu: DAMB - Sve Za Frizerske Salone.
Ukoliko želite možete se pridružiti Subrina Professional stranici i pratiti njihove novitete i akcije a uskoro očekujte i post o Subrina i Marrakesh testerima.

6 коментара:

  1. Nisam nikad prije čula za ovo, iako zaista lijepo izgleda.
    Ne koristim inače neke posebne proizvode za kosu, trudim se nekako da ju što prirodnije njegujem, iako je sada u groznom stanju pa ću morati nešto novo probati.

    Divan post i super blog, zapratila sam te, ako želiš uzvrati.♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam sve, ja moju ne peglam, ne koristim figaro, ne farbam se, pa je opet loša. A, ova pena mi značajno pomaže da raščešljam kosu a da ne opada.

      Избриши