среда, 14. септембар 2016.

LLUMS Mramorni Bronzer - Lilly

Već duže vreme želela sam da kupim bronzer, kako živim malo dalje od prestonice ne posećujem je tako često, pa sam tako iznenada svratila do nje i do Lilli radnje. Kako sam bila u žurbi, znala sam šta bih da kupim ali ne i od kog brenda. Ispred mene našla se polica na kojoj je bila izložena nova kolekcija kozmetike. Kako mi se na prvi pogled dopala luksuzna ambalaža kozmetike koja svojim pakovanjem podseća na Auru ili malo bolje brendove, tako sam kupila LLUMS bronzer  i danas vam prenosim svoje utiske o istom. 
Llums bronzer nam dolazi u standardnom, plastičnom pakovanju od čvrste plastike sa providnim poklopcem na kom možemo videti logo ove kolekcije. Pakovanje sadrži  9-g proizvoda i njegova cena je 493, 00 RSD ili oko 4 e. 

Ovaj bronzer glatke teksture se lako primenjuje i ostaje na koži duže vreme, stvarajući prijatan osećaj mekoće na koži. Nežna formulacija omogućava nijansiranje kojim postižete preplanuli, bronzani izgled. Svetlucajuće čestice osvetljavaju kožu, ulepšavaju crte lica i čine da koža izgleda sveže. Sadrži ulja i minerala sa hidratantnim i hranljivim svojstvima -> ( Izvor ).
U svom sastavu sadrži aktivne supstance ulja semena jojobe, ulja semena makadamije, phytofleur lokvanj. Ne sadrži paraben!
Moje mišljenje o ovom bronzeru je podeljeno. Mnogo sam se radovala testiranju ovog proizvoda i da ću konačno imati jedan odličan bronzer. Nažalost ovaj proizvod nije ispunio moja očekivanja. Kao hajlajter je dobar jer više ima ulogu hajlajtera nego bronzera, medjutim ja sam ipak htela bronzer. Nanošenjem bronzera na lice dobićete prelep sjaj koji će izgledati blistavo poput hajlajtera jer je pigmentacija ovog bronzera jako slaba pa se zlatno-narandžasti pigment na licu neće ni poznavati. Ono što ovaj bronzer može da vam pruži to je prirodan izgled ali naglašene konture lica sa njim ne možete postići. Još jedna osobina mi se kod njega nije svidela a to su veoma krupne čestice koje lete na sve strane, truse se i padaju svuda po licu ili odeći. Pošto mnogo vodim računa o kozmetici do sada nisam imala problema ni sa jednim proizvodom niti mi je jedan proizvod pukao ili ispao na pod. A, na ovom proizvodu se već vidi kako je napukao kao da će da se raspadne.
Bronzer možete kupiti u samo jednoj nijansi a to je 02 Amber. Ne znam zbog čega se ovaj proizvod pokazao tako loše, očekivala sam mnogo više od njega a za manji novac se može kupiti dosta bolji proizvod od ovog. Da li je do radnje ili bronzera ne znam, a da li ćete ga kupiti odluka je na vama. I, ako me pitate da li bih ga kupla ponovo odgovor bi bio ne jer ne služi onome čemu je namenjen. 

4 коментара:

  1. Drago mi je što si istakla i prednosti i mane ovog proizvoda i iskreno rekla koliko vredi. Ja bih se možda i zaletela da ga uzmem i kasnije se pokajala. :(

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je izgledao mnogo lepo i zato sam ga kupila u žurbi. On je lep kao hajlajt, ali nema ono što treba da ima bronzer.

      Избриши
  2. Bas sam se radovala testiranju ovog proizvoda ali cu ga ipak preskociti.
    I jedna konstruktivna kritika, recenzija bi bila bolja da si stavila sliku izgleda na licu. Inace sve ostalo je odlicno napisano a slike su objektivne. ❤

    Mirjanasite.blogspot.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru, pokušala sam da slikam ali to ne bi bilo to. Jer se osim sjaja i šljokica ništa drugo ne bi videlo. :*

      Избриши