уторак, 26. јул 2016.

Oriflame Višenamensko Ulje

Današnji post je posvećen Oriflame kozmetici. Proizvod o kom ću vam pisati je Oriflame Shvedish spa ulje za telo. Biću iskrena i reći ću da mi je ovo prvi susret sa proizvodom ovog tipa i da sam jedva čekala da ga probam.

O proizvodu:


Raskošno višenamensko ulje sadrži Hydracare+ kompleks, ulje đumbira, kokosa i badema i vitamin E koji teksturu kože čine lepšom. Može se koristiti za masažu, kupanje ili tretman suve kose pre pranja.
Ulje za telo nam dolazi u plastičnoj, providnoj bočici i sadrži 150 ml proizvoda. Ne sadrži paraben i veoma je lepog i prijatnog mirisa.


Juče, kada sam ga dobila odmah sam par kapi istisnula na ruku i njime namazala drugu ruku. Osetila sam blago hidriranje kože a zatim pročitala uputstvo u kom piše da se ulje nanosi nakon tuširanja na mokru kožu. Posle uživanja sa mlađom sestrom u bazanu, iskoristile smo priliku da ga probamo odmah nakon kupanja. Osećaj je bio predivan, tako lepo umiruje, hidrira i koža ga brzo upija.  Nakon nanošenja ulja koža nam ima blag odsjaj, kao da se sija. Sviđa mi se jer je diskretan i nije napadan pa lepo izgleda na našem telu. Sestrica kada je namazala ruke uljem rekla je: ,,Jao, Ceco, kako ovo lepo miriše i koža mi je tako meka", a zna se da deca ne znaju da lažu i da im se mora verovoti. :) Ovo je inače višenamensko ulje pa ga možemo koristiti kako za negu tela i kose, tako i za masažu. Jedva čekam da ga probam i na kosi pa da vam prenesem utiske kakvo dejstvo ima za našu kosu. Oriflame kozmetički proizvodi me sve više pozitivno iznenađuju i kada pomislom da sam probala ono najbolje neki još bolji proizvod me ponovo iznenadi. Ovo ulje je stvarno nešto što morate da probate ukoliko još niste, jer ćete se uz njega maksimalno opustiti i uživati. Rado bih ga preporučila svima koji žele da im koža bude nežna, meka, mirišljava i negovana.



Cena ovog ulja je 899, 00 RSD ili 7, 25 e i možete da ga naručite na stranici Dragana Oriflame ili putem facebook profila  Dragana Lulaj Oriflame. Ukoliko želite da se bavite kataloškom prodajom ili možda kupujete kozmetiku za sebe po znatno nižim cenama, za više informacija oko učlanjenja možete se obratiti ovde.
Da li koristite Oriflame kozmetiku i koji je vaš omiljeni njihov proizvod?

2 коментара:

  1. Jako volim ulja za lice i za tijelo, a ovo mi zvuči baš super :) Samo još moram pronaći nekoga tko prodaje Oriflame.
    Iva

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi, predivno je. Ukoliko si u Srbiji, na kraju posta ti poše link stranice gde možeš poručiti. Hvala što me pratiš, pozdrav!

      Избриши