четвртак, 14. јул 2016.

Krem Za Aktivnu Negu Područja Oko Očiju

Već dugo želim da vam pišem o jednoj kremi za uklanjanje podočnjaka i borica  ispod očiju. Kada sam je prvi put uzela u ruke pomislila sam: ,, Ma, nema šanse da će ona promeniti tu nešto", ali sam se na moju veliku sreću prevarila, ipak je to BURRA, detaljne utiske pročitajte u nastavku posta.




O proizvodu: 

Burra Acitve Age Defense Wrinkle Repair Eys Crem predstavlja osnovu anti-age tretmana za negu i regeneraciju područja oko očiju, kao i predela oko usana. Specifičan kompleks peptida efikasno umanjuje pojavu bora i obezbeđuje osetljivoj koži dugotrajnu antiridhidrataciju, čineći predeo oko očiju svetlijim. Smanjuje nadutost i tamne kolutove ispod očiju, povećava čvrstinu i tonus regije oko očiju, vidljivo ublažava postojeće bore oko očiju i usana. Ovaj antirid deluje stimulativno na podizanje energije ćelija kože, obezbeđuje visok stepen hidratacije, podstiče regeneraciju kože i uklanja znakove umora i poseduje antioksidativno dejstvo. 
Specifičan kompleks peptida, povećava elastičnost kože, poboljšava limfnu drenažu i dovodi do smanjenja nadutosti predela ispod očiju. Dejstvom peptida na kožu, smanjuje se nastanak finih linija i bora i obezbeđuje se kontinuirana rehidratacija i regeneracija zrele kože.Ekstrakt alge Euglena Gracilis, ima hronobiološki efekat na podizanje energije ćelija kože, bori se protiv znakova umora, povećava tonus i čvrstinu kože. Preporučuje se za noćnu negu kako bi podstakao ćelijski metabolizam za vreme faze oporavka kože.Hijaluronska kiselina je prirodni sastojak kože koji obezbeđuje hidrataciju kože. Molekuli hijaluronske kiseline akumuliraju i vezuju za sebe vodu i upravo ta osobina daje koži vedrinu i mladost.
Krema za područje oko očiju nam dolazi u beloj tubi, od 20 ml. U sastavu kreme nema parabena, ima veoma lep, prijatan miris a tekstura kreme je bele boje. Iako sadrži samo 20ml proizvoda jako sporo se troši, tako da vam novo pakovanje neće trebati jedno duže vreme. Pošto je pakovanje malo, možete ga nositi u svakom neseseru i kada krenete na putovanja ili odmor i tako negovati vašu kožu svakodnevno.

Prednosti Burra kreme za aktivnu negu područja oko očiju i usana:
  • Dodatna anti-age nega sa peptidima,
  • Smanjuje nadutost i tamne kolutove ispod očiju,
  • Ublažava postojeće bore oko očiju i usana,
  • Stimuliše podizanje energije ćelija kože i uklanja znakove umora,
  • Obezbeđuje visok stepen hidratacije.

Kada sam počele kremu da koristim nisam verovala da će se tu nešto mnogo promeniti, jer imam zaista velike podočnjake ispod očiju kao i borice. Prvi put posle nanošenja kreme primetila sam da su podočnjaci za nijansu svetliji i manji. Nastavila sam da je koristim svakodnevno i kako dani prolaze tako su se podočnjaci smanjilivali i više ih nema uopšte. Borice su se smanjile mada imam ih još uvek ali znatno manje, nastavljam da koristim kremu kako bih i njih uklonila. Koristim je svako jutro tako što lice prvo očistim Burra Micelarnom vodom, pa kremu istisnem na vrhove prstiju i nežno utapkavam od spoljašnjeg ugla oka ka korenu nosa. Dakle, nanosi se nežnim utapkavanjem, jer to deluje kao masaža za taj predeo oko očiju i tada ima efikasnije dejstvo.



Ova krema se takođe preporučuje i za nazolabrijalne brazde oko usana koje ja takođe imam. Kao što su se podočnjaci smanjili tako su i one. Ja sam malo eksperimentisala pa sam je nanosila na predeo između obrva gde sam imala dve borice, mogu vam reći da sam rezultatom više nego zadovoljna jer ih više uopšte nema. Svakom ko ima probleme sa podočnjacima ili borama rado bih preporučila ovu divnu kremu, odnosno čudo od kreme jer brzo i efikasno deluje i lice nam se za samo par dana preporodi. Prezadovoljna sam njom i nastavljam i dalje da je koristim.

Posetite Burra - Personal Skin Expert facebook stranicu i budite uvek u toku sa aktuelnostima, promocijama i novitetima kod njih. 
Ukoliko želite da poručite ovu sjajnu kremu ili neki drugi njihov proizvod to možete učiniti na njihovom sajtu ovde.

Cena proizvoda: 1090, 00 RSD ili 8, 87 e.
Ocena proizvoda: 10! 
Da li bih ga preporučila vama: Svakako, rezultati su vidljivi posle prvog dana korišćenja!

3 коментара: