субота, 2. јул 2016.

BB Tonirana Krema - BURRA

Kao što ste mogle da vidite nedavno sam od komapnije Burra Personal Skin Expert dobila jedan paketić na testiranje. Prvo o čemu ću vam pisati je proizvod koji je mene oduševio i koji mi se najviše dopao a to je njihova BB tonirana krema. Ja sam svoju kremu dobila u nijansi medium-srednja, a možete je kupiti i u nijanama light-svetla i dark-tamna


O proizvodu:  


BURЯA BB Active Care (Tonirani krem) sa SPF 10, je jednostavno i potpuno rešenje za zdrav i blistav izgled kože. Formulisan je na bazi inovativnih Inkapsuliranih pigmenata - BioGenic Magicolor. Ovi pigmenti se aktiviraju utrljavanjem na površini kože, čime se obezbeđuje savršeno ujednačen ten, bez efekta maske ili težine na licu.
Dostupan je u tri nijanse: light, medium i dark.


Prednosti Burra BB- tonirane kreme:
  • Naglašava prirodan izgled lica i pruža blistav ten,
  • Prekriva nepravilnosti i smanjuje vidljivost pora,
  • Obezbeđuje dubinsku hidrataciju,
  • Štiti kožu od UV zraka i prevremenog starenja,
  • Lagane, nemasne teksture, pogodna za sve tipove kože.
  • Štiti kožu, ujednačava ten, hidrira i prekriva nepravilnosti.
Burra krema nam dolazi u belo ljubičastoj tubi od 20 ml. Kako postoje tri nijanse kreme tako se svako pakovanje razlikuje, od najsvetlije ljubičaste do najtamnije ljubičaste boje. Ne sadrži paraben i nema mirise.
Tubica kreme nije velika tako da je možete poneti bilo gde sa sobom, jer ne zauzima mnogo mesta u neseseru.  



Tekstura kreme je bela sa braon česticama koje su jedva vidljive. Kada nanesemo kremu na lice ona je bele boje ali kada je razmažemo na lice ona se momentalno stapa sa licem, tonira ga, ujednačava boju lica i sakriva crvenilo. Posle nanošenja ove kreme uopšte nemam osećaj da sam išta stavila na lice jer nije teška, a ono ipak bude tamnije, blistavo, hidrirano i nepravilnosti na licu se skoro pa ne vide. Slogan na pakovanju ove kreme kaže: ,, Aktivirajte magiju na vašoj koži '', ja bih se samo složila s' tim jer je ova krema kao magija i posle korišćenja nje planiram da ne koristim pudere jer mi se ona mnogo više dopada i njeno dejstvo je magično. Ova krema je moj favorit jer savršeno ujdnačava ten, ne ostavlja žuti trag na licu i nije masna, pa mislim da će odgovarati svakom tipu lica. 


Pošto je ovo letnji period moj savet vam je da ukoliko možete ne koristite pudere jer oni samo donose štetu licu, umesto njih koristite BB kremu videćete koliko će vam lice biti lepše i zahvalno. BB krema je u nijansi medium i  odgovara mojoj trenutnoj boji lica, ali pošto nam dolaze sve topliji dani planiram da je kupim u nijansi dark jer će mi ona biti kompetetna i puder mi neće biti potreban. Ja je stvarno preporučujem svima, da je probate jer ćete videti da je fenomenalna, ima magično dejstvo za koje sam sigurna da će svima odgovarati i da će vam se dopasti odmah posle prvog korišćenja.

Ukoliko želite da se više informišete o BURRA kozmetici, možete to učiniti putem njihove facebook stranice klikom  ovde.

Ocena proizvoda: 10+
Gde je možete nabaviti: U Lily radnjama ili putem njihovog sajta BURRA PERSONAL SKIN EXPERT
Cena: Cena ove kreme je trenutno oko 840,00 RSD  ili 6, 90 e na akciji. Oni često organizuju popuste i akcije pa pratite i iskoristite priliku.

Da li koristite BURRA kozmetiku, koji su vaši favoriti?



11 коментара:

  1. Ova krema me podseća na Eveline CC kremu (imam recenziju). Do sada nisam imala priliku da probam ništa od ovog brenda ali ću definitivno probati ovu kremu. Posle koliko prosijaš? Da li se prenosi na stvari?

    mirjanasite.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam imala problem sa prosijavanjem, jer uopšte nije masna. A što se tiče prenošenja, ne ostvalja tragove na odeći. :)

      Избриши
    2. Slazem se u potpunosti, burra generalno ima odlicne proizvode. Pohvalila bi micelarnu i roll on pored bb kreme koja je definitivno najbolja od svih koje sam ja testirala.

      Избриши
  2. Da li je postojana?I otprilike koliko stoji ba licu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je stajala tokom celog dana, nisam imala potrebu da je popravljam. Jer kako je razmažemo, tako se odmah stopi sa bojom lica i ništa ja tu ne bih popravljala. :)

      Избриши
  3. I meni je savrsena. Nisam bas obratila paznju koliko tacno, ali istina je da dobar deo dana budem sa njom na licu bez ikakve potrebe za korekcijom, do samog skidanja kompletne sminke.Odlicno si je opisala. ☺

    ОдговориИзбриши
  4. I meni je savrsena. Nisam bas obratila paznju koliko tacno, ali istina je da dobar deo dana budem sa njom na licu bez ikakve potrebe za korekcijom, do samog skidanja kompletne sminke.Odlicno si je opisala. ☺

    ОдговориИзбриши
  5. Deeeefinitivno moram da probam! Na Wish listi je ;) Hvala na divnoj recenziji

    ОдговориИзбриши
  6. Ova krema mi bas odgovarajucu,jednom sam bila do bila bele testere tako da sam probala,ali nazalost kod nas je nisam videla u prodaji,pa bih volela da i svojim ovo savrsenstvo.

    ОдговориИзбриши
  7. Čula sam da je dobra ali nisam probala, posle ove recenzije verovatno hoću prvom prilikom 😊❤️
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши