петак, 17. јун 2016.

Tag post - Odgovori

Zdravo, drage moje. Danas vam odgovaram na pitanja koja koja je postavila moja koleginica Silvi sa bloga SSforeverMakeup1. Ona me je u njenom postu izazvala da odgovorim na deset pitanja, a ja izazove rado prihvatam. Ovo je sjajan način da me upoznate malo bolje. :)


Da počnemo:

1. Omiljeni ruž:
Ja mnogo volim ruževe, i svaki dan ih koristim. Teško mi je da izaberem koji mi je omiljeni, ali ipak je to Golden Rose Velvet matte nijansa 22, jer njega najčešće stavljam. Više o njemu možete pročitati  ovde.


2. Omiljeni parfem: 
Parfeme isto mnogo obožavam i ako moram da biram neka to bude Victoria 'S Secret - Pure Seductin, prelep parfem, idealan za leto. 

(slika skinuta sa interneta)


3. Da li više voliš neutralan ili dramatičan makeup? 
Iskreno, najviše volim dramatičan makeup. Ali kada žurim i nemam mnogo vremena za šminkanje, tada je neutralan makeup idealno rešenje.


4. koje društvene mreže posećuješ svakog dana?
Svakog dana posećujem facebook i youtube.

(slika skinuta sa interneta)

5. Tvoje omiljeno piće za početak dana?
Nemam omiljeno piće za početak dana. 


(slika skinuta sa interneta)

6. Šta voliš da nosiš od aksesoara?
Od aksesoara najviše volim da nosim sat, narukvicu i dva prstena sa kamenčićima. :)  Skoro uvek je tu i neka ogrlica jer mnogo volim nakit, ali sat i prstenčići su uvek tu.


7. Koja je tvoja idealna kombinacija?
Ja da se pitam stalno bih bila u haljinama, mnogo ih volim i baš često ih nosim.  ;)


8. Sa kim i gde voliš da provedeš slobodno vreme?
Slobodno vreme najviše volim da provedem sa svojim dečkom, apsolutno mi nije bitno gde smo, samo da smo zajedno tu. <3


9. Koje godišnje doba najviše voliš?
Mada sam dete proleća, najviše volim leto. Sunce, vreli dani i hladna limunada su ono što mi baš prija. Živelooo letooo! ;) 


10. Gde bi želela da otputuješ?
Nisam o tome mnogo razmišljala, možda do Grčke. ;) Skromna sam. :) 

(slika skinuta sa interneta)

To bi bilo to što se tiče mojih odgovora, nadam se da vam se dopao post. Ukoliko želite nešto da me pitate možete to učiniti ispod ovog posta, a ja ću posvetiti jedan post vama i odgovoriti na vaša pitanja. :*

3 коментара: