недеља, 5. јун 2016.

Šta se nalazi u mojoj torbi?! Collab

Zdravo drage moje, kao što vidite po naslovu posta danas sam Vam pripremila jedan post ,, Šta se nalazi u mojoj torbi''. Ovo je inače collab sa mojom dragom Silvijom pa ćete i kod nje na blogu moći da vidite kako je ona to videla i pripremila. Najpre ću vam pokazati moju torbu, onu koju najviše nosim pa zatim šta to sve ima u njoj. 

Ovo je moja torba, bež boje je, tako da mogu da je kombinujem skoro uz sve. Unutra ima dve pregrade, jednu malu u koju stavljam telefon i jednu malo veću u koju stavljam naočare i vlažne maramice. 
Nju sam naručila na jednoj internet stranici, svideo mi se njen oblik i zlatni detalji koje ima na sebi. 


U mojoj  torbi se nalaze novčanik, jako veliki sa puno pregrada jer mi takav treba i takav volim. I neseser sa šminkom. Prvo ću vam pokazati kako novčanik izgleda kada se otvori a zatim šta se krije u neseseru.


Kao što vidite ima baš dosta malih pregrada i dve velike koje se ne vide, u kojima držim novac. U levom delu novčanika možete videti malu ikonu Svetog Jovana, to je inače moja slava koju slavim, i zbog toga se nalazi tu. Iznad nje su vizit kartice frizerskih salona i salona lepote. :) A, u desnom delu novčanka možete videti ličnu kartu, vozačku dozvolu, tu je i zdravstvena knjižica ali se ne vidi.


Sada ću vam pokazati šta imam u neseseru od kozmetike, koja se uvek nalazi u torbi. Tu je paletica senki, već sam vam pisala da bez nje ne idem nigde. Artdeco puder u kamenu koji mi je uvek pri ruci najviše zbog ogledalceta na njemu, mada, sada počinje toplo vreme i dobro je imati u torbi jedan puder u kamenu za svaki slučaj ukoliko se šminka razmaže.


Aura sjaj za usne, Avon sjaj za usne i Avon ruž za usne su skoro uvek tu, potrefilo se da je ta kombinacija i danas tu bila. Svetle, neupadljive nijanse za leto i sve dnevne događaje su idealne.


Kao što rekoh, vreli dani su počeli zbog toga kada želim da se osvežim i lepše da mirišem tu su Nivea mini krema i Avon mirišljavi lusion za telo. Ima izvanredan miris, baš onako letnji i lep.


Što se tiče nesesera to je to, ostalo je još par stvarčica koje se nalaze u torbi pored nesesera i novčanika a to su parfemi. B.U. dezodorans moj omiljeni, uvek u torbi treba imati dezodorans i parfem, uvek. :) Tu su i moj omiljeni
 C-THRU parfem, ima mirisne note đurđevka, jasmina, ruža i mandarine. Predivan miris ima zaista. Tu je imali Economic parfemčić u broju 304. Imam više komada, zaista predivno mirušu, baš su jako pa dugo i traju.


Još par stvarčica su tu, a to su, mali češalj za kosu, futrola za telefon koji nisam mogla da slikam jer sam sa njim slikala. U pitanju je LG-L9. I slušalice za telefon, neizostavni detalj bez kog ni jedan dan ne može da prođe. Kao i turpija za nokte, jer sada sam ih malo pustila pa je dobro da je uvek imam pri ruci.


Tu je još i gumica za kosu, mali notes u koju zapisujem obaveze koje imam, šta treba da kupim ili neke bitne detalje i naočare za sunce.



Kao što vidite ja baš dosta toga nosim u torbi, ne volim ništa da prepustam slučaju i volim da imam sve tu sa sobom za svaki slučaj. Tu su naravno i maramice koje mi je brat uspeo da uzme. :D Ko ima brata ili sestru shvatiće. :)

Ovakav collab možete videti i kod moje drage Silvi na SSForeverMakeup1-blogu, pa možete videti kako je ona predstavila njenu torbu i šta se u njoj nalazi. Silvi je veoma talentovana, draga i dobra osoba. Brzo smo se sprijateljile, putem interneta, osoba jako slčna meni i nadam se da će biti prilike da se uskoro upoznamo i uživo.  Pa vam preporučujem da posetite njen blog i pogledate njen collab. Takođe je možete zapratiti i na Facebook stranici klikom ovde: SSForeverMakeup1-blog
     
Pišite mi, kako vam se dopao collab? Šta se to nalazi u Vašoj torbi a ovde ga nema? 

7 коментара:

  1. Klasicna zenska torba, ima svega i svacega :)
    Super post draga :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod mene baš ima svega i svačega. Samo slatkiši fale, ali njih sam pojela. :D :*

      Избриши
  2. Hvala ti draga na prelepim recima :) ovaj poslednji pasos mi se bas svidja :* hahha ja nisam bila opsirna kao ti ali sam mogla torbu bar da opisem :D

    ОдговориИзбриши
  3. Lepa ti je torba, a sadrzaj, kao i kod svake zenske osobe, sve sta treba nekad i sta ne treba, cisto za svaki slucaj. ;) Kao sto sam i kod Silvi napisala, svidja mi se collab, moze jos neka takva idejica nekom drugom prilikom da se sprovede u delo. ;) Divne ste. :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Jeco, bice uskoro opet nešto novo. :) Ovo sada što je bilo u torbi je i dobro, šta sve zna da se nađe tu. :D :**

      Избриши
  4. C-THRU se i kod mene u torbi stalno mota :D

    Divan blog, pratim te :)
    Nadam se da ce se tebi dopasti moj blog :)
    http://missymj.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши