уторак, 21. јун 2016.

Moja Omiljena Kupka

Pozdrav, drage dame. Danas vam pišem o svojoj omiljenoj kupki za tuširanje. Već ste je videle u mojim favoritima ali detaljnu recenziju možete pročitati u nastavku posta.



Kao što vidite radi se Avon Dark Orchid & Raspberry kupki za tuširanje. Pakovanje kupke ostavilo je jako pozitivan utisak na mene, a sama kupka je nadmašila sva moja očekivanja. Ambalaža kupke je providna, dok je kupka boje maline pa nam i bočica izgleda baš te boje. Dobijamo 250 ml. proizvoda u kom' možemo da uživamo jako dugo jer nije potrebno mnogo uzimati pri kupanju. 



Miris kupke je malo jači, sladunjav, voćkast. Meni se jako dopada jer volim jake mirise. Najvise mi miriše na malinu a posle tuširanja cela kuća miriše na nju ili na mene.  Drugarica je mislila da je to parfem jer kao što rekoh, miris je baš jak i dugo se oseća na nama. Ne sadrži paraben niti druge štetne sastojke.
Tekstura kupke je tečna - vodenasta a pri tuširanju je dovoljno malo proizvoda sipati jer se fino razmazuje po celom telu. 
Nije penušava, ne peni mnogo ali ostavlja beo trag po telu prilikom kupanja. Nakon tuširanja ovom kupkom koža bude baš nežna i glatka, predivno miriše satima i zbog toga najviše volim ovu kupku.



Ukoliko još niste, moj savet vam je da je probate jer sam sigurna da će vam se istog trenutka dopasti i da ćete je zavoleti na prvo korišćenje. Odličan odnos cene i kvaliteta je još jedan od razloga zašto da je probate.



Cena:   349,00 RSD

Gde je mozete nabaviti:   Putem kataloske prodaje.

Ocena ambalaže 1/10:    10
Ocena proizvoda 1/10:    10

2 коментара:

  1. Ja bas volim kupke koje se posle kupanja zadrzavaju malo duze na telu :) Nisam bas ljubitelj vockastih mirisa, ali kako si je opisala deluje bas fino :)

    ОдговориИзбриши