четвртак, 30. јун 2016.

Moja Nega Kose

Duga, lepa i negovana kosa je želja svake žene. Ali, da bi došli do takve kose treba mnogo truda, strpljenja, vremena a ponekad i novca. Zbog toga u potrazi za idealnim preparatima za kosu često trošimo mnogo novca a kada vidimo da smo dzaba dali novac onda se razočaramo jer pomaka nema. Ja ću vam danas pisati o svojoj nezi kose. Šta trenutno koristim i da li sam zadovoljna istim možete pročitati u nastavku posta.


Nedavno sam bila u kopovini i slučajno sam zapazila jednu masku za kosu. Njeno pakovanje me i privuklo da je kupim. Iako nisam mnogo očekivala od nje meni je predivna. Radi se o Echo Farcom maski za farbanu kosu sa ekstratom voća i crvenog grožđa i provitaminom B5.



O maski: Provitaminsko pakovanje sa ekstratima za farbanu kosu. Farcom maska za kosu u svom sastavu sadrži provitamin B5, voćne ekstrate i ekstrat crvenog grozđa. Provitamin B pojačano hrani i hidrira dlaku, ekstrat grozđa je poznati oksidant, koji štiti kosu od štetnih spoljašnjih faktora, dok voćni ekstrati čuvaju, neguju i štite boju, odnosno postojanost boje se zadržava pri čemu kosa postaje elastična, sjajna i očuvana nakon tretiranja.



 Maska se koristi kao i svaka druga, nakon šamponiranja naneti masku na celu dužinu kose i lagano masirati, zatim ostaviti da deluje 2-3 minuta a potom isprati.



Tekstura maske je gusta, svilenkasta poput šećerne vune. Bledo roze boje i fino se nanosi na kosu.


Masku sam počela da koristim pre tri nedelje i koristim je pri svakom pranju kose. Dopada mi se što kosa posle tretmana ovom maskom bude lepa, prava i neće da leti. Dobijamo i divan volumen kose pa kosa ne izgleda slepljeno niti se vidi razdeljak na glavi. Miris maske je izuzetno jak, voćkast i prelep. Samo mi je žao što nakon tretiranja maskom taj miris se više ne oseća. Dakle, maska mirise pre upotrebe, nakon upotrebe miris se ne oseća. Ja nisam neki veliki poznavalac maski za kosu, ali mogu da kažem da mi se maska i njeno dejstvo dopadaju. Kosa bude meka i deluje hidrirano.


Ovu masku za farbanu kosu možete nabaviti u Lily prodavnicama i njena cena je 230, 00 RSD ili 1, 86 e. Ukoliko je i Vaša kosa farbana onda možete koristiti ovu maku kao ja, ukoliko nije postoje još dve maske slične ovoj koje su za sve tipove kose. 


Što se šampona tiče već neko vreme koristim Biomelem šampone, oni mi nekako najbolje odgovaraju i svidja mi se kako deluju na moju kosu. O njima sam vam već pisala i više o njima možete pročitati u ovom postu ovde.  Njihova cena je oko 230, 00 RSD ili 1, 86 e.



Na koji način vi negujete kosu? Šta koristite i kakvi su vaši utisci?

8 коментара:

  1. Nisam do sada videla ovu masku, bas si me zainteresovala da je probam. :) Ja koristim brdo proizvoda, i nikako da sednem da napišem post o tome jer bi bio dugačak. :D
    frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja koristim još dva ili tri proizvoda ali slabije, ovo je ono što se koristi svaki put. :**

      Избриши
  2. Probala sam masku istog proizvodjaca samo je plava. Nije bila losa.

    mirjanasite.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljivo izgleda, a nije preskupa :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман1. 7. 2016. 08:45:00

    I mene je zainteresovala maska, rado bi je probala :)

    ОдговориИзбриши