четвртак, 9. јун 2016.

Farmasi Lip Care - Balzam Za Usne

Pozdrav svima!
Dugo me nije bilo ali sam vam pripremila jednu recenziju. Radi se o Farmasi balzamu za usne. Kako za vreme zime tako i za vreme leta labelo je nešto što nam treba svakodnevno. Ja sam neko ko mnogo voli da isprobava kozmetiku, sve da proba, tako da za vreme leta najviše koristim labela.Uvek imam 2-3. komada pa ih naizmenično koristim jer su lagani, neutralani, hidriraju usne i prosto ih obožavam. 


Farmasi balzam nam dolazi u čvrstom, plastičnom, belom, pakovanju sa plavim poklopcem. Vrlo lako i jednostavno se odvrće i dobijamo čak 4,6 g proizvoda. Samo pakovanje balzama je dosta čvrsto, pa ga možemo poneti bilo gde sa sobom nerazmišljajući da li će poklopac sa njega spasti.
Na poklopcu ovog balzama možemo videti da sadrži zaštitni faktor SPF 15 & Aloe Veru, vitamin A i E. Takođe možemo videti da piše da nema ni miris, ni ukus ni boju.


Šta nam kaže proizvođač: Balzam za usne, ultimativna zaštita, bez parfema, aroma i boja. Sa gel strukturom prilagođenom za osetljive i oštećene usne. 

Tekstura balzama je vrlo čvrsta i providna.



Pre nego što sam počela da ga koristim usne su mi bile baš suve i ispucale. Posle prvog nanošenja balzama bile su meke i nežne. Ono što mi se sviđa kod njega je to što divno hidrira i usne mi satima nisu suve. Isto mi se dopada i to što kada ga nanesem, usne neće da se cakle nego imaju svoj prirodni, blago naglašeni izgled. Možda mi se čini, ali kao da mi izgledaju i malko punije. Providan jeste, ukus nema nikakav ali što se tiče mirisa nije da ga nema. Oseća se blag, malo čudan miris, ne bih znala da ga opišem ali vrlo brzo izvetri pa se ne oseća. Sjajno hidrira usne, daje im divnu mekoću i lep osećaj, pa nam usne satima nisu suve već onako lepe, meke i nežne. Ja sam ovim balzamom sasvim zadovoljna, jer pruža usnama baš ono što im je potrebno. Za one koji vole jednostavne, mirne i kvalitetne balzame ovaj je savršen.


Cena:   149,00 RSD ili 1,49 e.
Gde se može nabaviti:   Putem kataloške prodaje ili putem interneta.
Da li bih ga preporučila vama:  Da..
Da li bih ga ponovo kupila:  Da.
Ocena ambalaže 1/10:   10.
Ocena proizvoda 1/10:   9,5 zbog mirisa koji sam navela.

Da li koristite balzame za usne, koji su vam omiljeni?

3 коментара: