понедељак, 2. мај 2016.

Step, by step #5

I, drage moje ,evo mene konačno sa novim tutorialom.
 Uvek se trudim da Vam predstavim nešto po meni lepo a da nije teško uraditi za početnike. Ovaj makeup je po meni malo jači, možete ga nositi kao večernji, za izlazak, večeru, ili neku veću svečanost. Mada one dame koje vole jaku šminku, da budu upečatljive i primećene mogu ga nositi i za dnevne varjante. Ovaj look savršeno ističe boju vaših očiju i stavlja ih u prvi plan. Pa da počnemo!

Šta sam koristila:

1. Ovaj put koristila sam samo dve nijanse, belu i teget boju. 
2. Crni ajlajner,
3. Crni kreon.
4.Golden rose maskaru.
Ono što bih da napomenem, senka teget boje je baš intezivna, i jača nego na slikama što se vidi. 

Makeup izgleda ovako:

Postupak šminkanja:
1. Teget nijansu senke nanela sam preko celog pomerajućeg kapka do iznad linije pregiba oka. 
2. Od spoljnog ugla oka ka unutrašnjosti povukla sam liniju četkicom, teget senkom.
3. Belu senku sam nanela u unutrašnji ugao oka i vrlo malo ispod obrva.
4. Stavila sam ajlajner prvo na gornju liniju oka pa onda ispod vodene linije.
5. Zatim sam kreonom upotpunila prazninu u vodenoj liniji oka i završila sa šminkanjem.

Na očima izgleda ovako:


Ukoliko još niste predlog za Večernji makeup pogledajte ovde
Predlog za romantični makeup pogledajte ovde.

4 коментара:

  1. Prelep makeup :) ja bas nisam smelija ali kad sam sa dragim mogu ovako nesto da nosim jer me nije briga :D ima ko da me cuva..haha

    ОдговориИзбриши
  2. Ja volim malo jaci makeup, jer mi tako oči dodju lepo do izrazaja. Ovu senku nisam do sada stavljala, ali odusevila me. <3 :*

    ОдговориИзбриши