четвртак, 12. мај 2016.

Ruževi koje koristim

Znam da sam odavno obećala post o ruževima koje koristim, pošto sam veliki obožavalac ruževa, i evo konačno je i on došao na red. Trenutno imam šest ruževa od kojih najčešće koristim četiri, dok preostala dva malo ređe. Mislim da je nekada dovoljno staviti samo naš omiljeni ruž i izgledati lepo i doterano. Za mene je odličan ruž i malo kreona sasvim dovoljno za dnevni makeup. Ruževi su moja najveća ljubav, tako da ne planiram da se zaustavim na ovima koje trenutno imam.



Prvo ću Vam pisati o ružu koji najčešće stavljam, i koji skoro uvek vidite na mom licu. Njega sam dobila od sestre za rodjendan, pre godinu dana, znam da je kupljen u Kineskoj robnoj kući i to mi uopšte ne smeta, svidja mi se njegova boja i to kako izgleda na mojim usnama. Crvene je boje ali dosta vuče na narandžastu. Jedina mana mu je što je malo suv na usnama, ali izgleda fenomenalno kada ga stavimo. Sigurno 4.h može da stoji na usnama, bez ponovnog nanošenja.
Njegova cena je oko 200. dinara.




Ovo je isto jedan od omiljenih ruževa. To je Oriflame Giordani Gold Iconic Matte ruž za usne, jarko crvene boje. Jedan od najboljih koje sam probala, pošto imam crne oči odlično ide uz njih. Ali ga svakako preporučujem i plavušama, jer zna se da plavušama crveni ruž idealno stoji. Mislim da je ovo savršena nijansa kako za crnke tako i za plavuše. Sadrži aroganovo ulje i pruža komfor usnama tokom celog dana, i jako teško se skida. I kada kažemo da je dugotrajan, s' razlogom to kažemo, jer boja ostaje na usnama tokom celog dana.
Njegova cena iznosi 899.dinara i možete ga kupiti putem kataloške prodaje ili interneta.




Ovaj ruž sam dobila u jednoj nagradnoj igri, putem facebooka kod moje drage Silvi, (SSForeverMakeup-1 blog). To je Essence 06 barely there. Reč je o dugotrajnom ružu za usne koji na usnama izgleda jako intezivno do par sati. Meni se monogo dopao jer ova nijansa malo vuče na braon, i razlikuje se od ostaliih koje imam. Svidja mi se što svaki ruž iz ove kolekcije na svojoj ambalaži ima prsten boje ruža koji se u njemu nalazi. Ima blag odjaj, što mi se svidja, pa me često pitaju da li je to sjaj. 
Cena ovog ruža iznosi 309.dinara ima ga u Liliju i DM-u.



Četvrti ruž, isto jedan od omiljenijih je kopija Chanel ruža. Kada ga gledamo izgleda nam kao narandzast ali je u stvari roze matt. Kada se nanese izgleda poput sjaja i ima boju bebi roze. Volim te rozikaste nijanse i zbog toga ga često koristim.



I ponovo taj Avon kog ja mnogo volim. :D Reč je o ružu Avon Kis'n'Go u nijansi 35931 ili Biege Star.  U pakovanju izgleda kao neka braon-bez nijansa, ali kada stavimo na usne dobijemo ruz boje zlata. Odličan je za malo svedenije prilike, i za svakodnevni look, ali ga malo redje koristim jer volim jarke boje! Ruž možete poručiti putem interneta ili kataloške prodaje, mnogo lepo miriše.
Cena ovog ruža je 450.dinara.



Još jedan Avon ruž, Berry pink. Kupila sam ga baš odavno, boja ruža je roze ali više mi vuče na ljubičasto. Isto jako lepo miriše, dugotrajan je, ima lepu boju ali mi se ne svidja kako mi stoji pa ga samo po nekad stavim. Nisam uspela sada da ga nadjem u prodaji, mislim da je ovo stara ambalaža ruža, ali ovakvu nijansu isto možete kupiti putem kataloške prodaje ili preko interneta.
Cena ovog ruža iznosi oko 370.dinara.



Svi ruževi na mojim usnama izgledaju ovako:



Njihova ambalaža, da ih lakše prepoznate:

Nadam se da Vam se dopao moj post, da li koristite neki od ovih ruževa? Koji Vam se najviše dopada? 




2 коментара:

  1. Drago mi je da ti se svidja ovaj essence :) meni se svidja ovaj nude od Avona ;) svi ti prelepo stoje :*

    ОдговориИзбриши
  2. Super ti je kolekcija, svaki je lep na svoj nacin :*

    ОдговориИзбриши