субота, 14. мај 2016.

Noviteti #1

Drage moje, juče sam išla malo u kopovinu, i nabavila neke super proizvode. Sada ću samo da vam pokažem šta sam to kupila i po kojoj ceni. A, detaljnu recenziju svega pisaću narednih dana, kada isprobam sve detaljno. :) Inače, u Liliju trenutno imate sniženje na sve proizvode Golden Rose kozmetike od čak 15-20%, pa ako vam se svidi nešto iz mog posta ili planirete da kupite nešto što vam je potrebno, ovo je pravi trenutak za to. 

Naravno na prvom mestu karmin, ovu nijansu sam dugo tražila i konačno našla.  Cena ovog karmina je 199. dinara.

Golden Rose eyliner mi se svideo zbog jako tanke i precizne četkice.
Njegova cena je bila 159. dinara. 

Golden Rose lakove koristim oduvek, ova boja mi se mnogo dopala i nisam mogla da joj odolim. Cena ovog laka je samo 105. dinara.

Nivea sapune obožavam, ovaj još nisam koristila pa sam morala da ga nabavim. Cena ovog mirišljavog sapunčića je 55.dinara.

I za sam kraj, nešto što me jako obradovalo. Golden Rose maskara, dugo sam se dvoumila koju da kupim ovu ili pink, ali nisam se prevarila. Cena ove maskare je 379. dinara.


 Da li Vam se svidjaju noviteti, da li imate nešto od ovih proizvoda?  Kakvi su vaši utisci?

4 коментара:

  1. Divni noviteti, kao i Golden Rose kozmetika, vrlo pristupacna, a kvalitetna :)

    ОдговориИзбриши
  2. Super kupovina. Koristim velvet matte karmine i super su :) Boja laka je preeelepa:)

    ОдговориИзбриши