недеља, 29. мај 2016.

Golden Rose Nail Lacquer

Kada se radi o lakovima za nokte ja sam neko ko i nije toliko opčinjen njima. Mogu da ih koristim a i ne moram, jer zbog svih obaveza koje imam, nemam velike nokte pa ih zbog toga toliko i ne koristim. Volim da vidim lepe nokte na drugima, obožavam, ali moji nokti su jako tanki, brzo se lome i zbog toga više i ne pokušaam da imam neku lepu dužinu. Nedavno nisam odolela jednom Golden Rose laku, malo sam ga koristila i sada ću vam preneti svoje utiske.


Ovo je Golden Rose lak za nokte, četvrtasta bočica laka je od čvrstog stakla i dobijamo 10.5 ml proizvoda u bočici. Bočica izgleda jako luksuzno i deluje skupo a cena laka je samo 105. dinara. Nijansa o kojoj se radi je 28. Boja mi se dopala na prvi pogled i nisam se ni malo dvoumila da ga kupim.
Na prednjoj strani bočice vidimo da piše: RICH COLOR, ONE STEP, MAXI BRUSH- što bi značilo jedan korak, maksi četka i bogata boja laka

Dok zadnja strana laka izgleda ovako: 


Tekstura laka je srednje gusta po meni idealna, ono što mi se posebno dopada je široka, pljosnata četkica kao što piše na ambalaži pa je nanošenje laka dosta brzo i lako. U jednom koraku premažemo celu noktnu pločicu i nije potrebno ponovo prelaziti preko nje. Ali ja bez dva sloja laka nisam ja, i nije do laka nego do mene,  jednostavno neka navika. :)  Boja je jakoo bogata pa ne moramo dva puta da prelakiramo nokte, ovo je neka koralna boja,  jako je lepa  i sviđa mi se što deluje kao gel-lak jer ima neki poseban sjaj.  Lak koristim oko tri nedelje, i moram vam reći da traje na noktima čak 7. dana na moje veliko oduševljenje. Sedam dana bez problema možemo biti sigurne da tu ništa ne treba da diramo niti popravljamo.

Boja laka na noktima je potpuno ista kao boja na ambalaži, što možete videti na sledećoj slici:


Četkica laka izgleda ovako:


Nokti kada se nalakiraju izgledaju ovako:


Golden Roce Cosmetics lakovi su me oduševili svojim kvalitetom i svojim trajanjem na noktima, kao i bogatim kolorom i širokom četkicom. O ceni tek da ne pričamo. :) Preporučujem ga svima i možete ga nabaviti u svim prodajnim objektima sa golden Rose kozmetikom.  Ja sam ovaj lakić kupila u Liliy, u Šapcu.
Ocena 1/10- 10.
Cena: 105,00 RSD ili 1,00 e.

Da li ste koristili ove golden Rose lakove, kako ste zadovoljne?

10 коментара:

  1. Prelepa boja. Meni se wow kolekcija pokazala kao dugotrajnijom. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam mislila da će tako dugo moći da izdrži na noktima pa sam se oduševila. :) Dobro je što kada spada, lagano bledi i neće da se kruni. :)

      Избриши
  2. Boja je prelepa!Imam nekoliko lakova iz ove njihove kolekcije i stvarno su mi odlicni..Super post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Boja je mnogo lepa ali ja nemam malo duže nokte da pokažem njegovu lepotu. Hvala draga. :*

      Избриши
  3. Svi GR lakovi su dobri.
    Neko vreme sam imala gelirane, a sad ih oporavljam pa se bacam u nabavku lakića :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam isto sve izlivala, i sada treba vremena i vremena da se oporave. Ako ikako uspem malo da ih pustim, moram nabaviti još neki. :D :*

      Избриши
    2. Kupila sam Eveline 8u1 za oporavak, počinjem sa mazanjem pa ti javljam da li je delotvoran :)

      Избриши
    3. Ee, odlično. javi mi utiske, ako je dobar da kupim i ja. :) :*

      Избриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan odabir nijanse, ja volim tamnije tonove. Post lepo prikazan.

    ОдговориИзбриши