среда, 27. април 2016.

Vecernji makeup

Večernji makeup, korak po korak #4

Drage moje, dugo Vam nisam pisala, jer sam bila bez interneta ali sam Vam spremila tutorial večernjeg makeupa. Ja ga često primenjujem jer je za cne i smedje oči idealan, ali divno stoji i na plavim i zelenim očima jer lepo istakne boju očiju. Sada Vam nisam slikala koje sam senke koristila, jer sam sigurna da svaka od Vas ima kod sebe jednu malu paleticu sa nijansama bela, siva, i crna jer je to sve što Vam je potrebno. 
Pored toga koristila sam i:
  1. Crni kreon
  2. Crni ajlajner
  3. Senku boje kože.
  4. I evo još jednom da napišem, belu, sivu i crnu senku.
Makeup izgleda ovako:
Postupak šminkanja:
1. Pošto sam potrošila bazu za senku na oči sam stavila puder koji je neutralan, boja moje kože.
2.Preko pomerajućeg dela kapka stavila sam belu senku, na slici izgleda svetlije, ali ako imate jaču belu slobodno je stavite.
3. Kreonom sam oblikovala liniju od spoljne unutrašnjosti oka ka pregibu oka.
4. Četkicom sam izblendala tu liniju, i nanela sivu senku malo višlje od linije pregiba oka.
5. Zatim sam osenčila spoljni ugao oka tamno crnom senkom.
6. Stavila sam kreon u vodenu liniju oka a zatim ispod nje polako sa četkicom prešla crnom senkom da bi oblik bio lepši i atraktivniji.
7. Belu senku sam stavila ispod obrva i u unutrašnji ugao oka, a zatim u predeo izmedju bele i crne senke stavila senku boje kože, to je neka svetlo, svetlo braon.
8. Stavila sam ajlajner. 
Na meni izgleda ovako:
Nadam se da će Vam se dopasti moj predlog, takodje može biti i maturski makeup jer je vrlo glamurozan i svečan.
Devojke izvinite što je moja obrva ovako podignuta, imam taj tik da je dižem kada se slikam trudiću se da se ne ponovi. ne ponovi.
                                 

Da li Vam se svidja moj predlog? Da li bi ste nešto promenile? :) Šta bi ste želele da Vam pišem?

6 коментара: