четвртак, 21. април 2016.

Romantični Make-up

Make up, Korak po korak #2

Zdravo drage dame, danas ću Vam predstaviti jedan po meni divan make up-tutorial post. Ja bih ga nazvala romatični make up, jer su u pitanju nežne roze nijanse. Po meni je više za neku dnevnu varjantu,
ali dame koje ne vole jaku i napadnu šminku ovaj make-up je idealan za njih i kao večernji.

Evo šta sam koristila:


  1. No name paletu senki, 5 nijansi roze boje.
  2. Crnu olovku za oči,
  3. 3Ajlajner,
  4. Golden rose City Style maskaru.

Slika Make-apa, korak po korak #2

Postupak šminkanja:
  1. Na srednji deo kapka nanelela sam najsvetliju nijansu roze boje.
  2. Zatim sam na spoljašnji ugao kapka blendala najtmniju nijansu roze boje kako bi smo dobili lep kontrast.
  3. Neku malo tamniju nijansu od najsvetlije sam polako nanela od sredine kapka ka unutrasnjem uglu kapka.
  4. Isto tu nijansu sam nanela ispod vodene linije oka, kao što se vidi na slici 5.
  5. Na vodenu liniju oka sam stavila crnu olovku ili kreon.
  6. Izvukla sam tanku liniju ajlajnerom od unutrasnjeg ugla ka spoljasnjosti.
  7. Belo-svetlucavu senku sam nanela na predeo ispod obrve i vrlo malo u unutrašnji ugao oka.
  8. Stavila Golden Rose maskaru.
A, to izgleda ovako:

Nijanse koje sam koristila:
š
          Da li vam se dopada moj make-up? :) Šta bi volele da vidite još? :*


5 коментара: